| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 7 月 25 日 星期三  |
| 2007-07-25 |
分類: 未分類 |
今日,舅婆同錶姑要走。。。原本淰住開始要復習∼∼
突然,姑姑問我,“雯雯,妳一陣間去唔去澳門?”“點解我會去澳門阿???”
“錶姑佢地經澳門番落香港阿嘛”“下?真嘅???錶姑妳地一陣間真係落澳門???”“係阿!”
^_^。。。可以乘機落去探下媛姐同阿崔喇∼∼∼
點知一去到,又學得當初我第一次落MACAU甘。。。俾阿崔拖住唔俾我走。。。
阿崔個D甘嘅求人招式。。。我真係冇可能學會。。。:P我就毫冇準備留地左。。。
跟住黃國堅呢?經媛姐一番留苦苦哀求,我同阿崔一人留一邊,終于都留低。。。唉∼∼∼(我有開始過一個討厭嘅三日。。)
食飯個陣時,阿姨話俾我聽,阿崔佢地一聽到我話我地黎即刻成個人跳起。。。^_^
但係食飯之前。。我地要去黃金個度幫黃國堅買一套衫&。。。。孖煙筒。。。。
|
| 發表時間:2007-07-30 11:48 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
我都無~~~~~咩叫做苦苦哀求~~~我無啊!!!!!雯雯姐屈人ge~~~~~不過我都好開心你地有留低@@
|
|