今日照頭早牙媽唔係到,, 所以勁遲先起身... ( 冇人叫我起身囉!! )
之後差唔多返到學校撞到CKL,, 佢還返把遮比我,, ( 搞到我有兩把遮囉!! 勁樣衰" )
跟住上果三堂都冇咩特別... 到左午膳就係歡送會,, 不過都幾好玩!! 跟住汁緊野果時比人迫食魚蛋囉,, ( 好慘囉!! )
放學果時,, Lady約左我聽日去睇戲... ( 好緊張呀! ) 係喎,, 咁我咪連續睇兩次戲囉... 不過唔緊要啦 ^^
最後,, 返左屋企訓教... 今日都過得幾開心嫁,, 嘻嘻!!