PooN PooN =] 日記
wendy72
暱稱: PooN PooN=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
開學日...
做義工...
今日我好白痴...
今日係Hannah生日,, 祝...
好開心... =]
文章分類
全部 (38)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 128
今日人氣: 4
累積人氣: 979
站內搜尋
2010 年 5 月 15 日  星期六   酷熱


今日去左迪士尼同打保齡球,, 勁開心" 開心 分類: 未分類

今日要六點起身,,
但係遲左起身,,
跟住就打比芳芳睇下佢出左未,,
點知佢未出,, ( 好彩姐... )

跟住我就出,, 去M記等佢地,,
我到左,, 我就坐係之前果個位到等佢地,,
等左一陣芳芳都到左,,
我叫 佢幫我買餐,, 嘻嘻" ( 我係一個大懶人 )
再過多 陣,, 嘉瑩小朋友同舒華都到埋,,
終於可以食早餐啦,, ( 等左好耐囉" )
跟住我地傾傾下,, 唔知邊個講話係未真係要著呢件團衫,,
跟著嘉瑩小朋友就打電話比牙Bye問,,
點知真係唔洗著,, ( 好樣衰呀" )
跟住 最搞笑既係嘉瑩小朋友係到話佢唔想去,, 係到扭計,, ( 勁搞笑囉 )
最 後佢都係去左,, 因為佢冇得唔去,, 哈哈哈!!

去到集合地點,,
我地一直係廁所到,,
我地勁無聊囉,, 
跟著牙 Bye同我地講話鑰我地係果到,, 勁搞笑...

我地終於出發去迪士尼啦,,
我好安靜咁坐係車到,, 好乖嫁
因為我訓著 左已以... 嘻嘻"
不過訓一陣都冇就到左,, ( 勁快囉" )

跟住就落車,,
一落車就見到一大班小路仔,, ( 勁可愛囉... )
之後我地行到迪士尼門口影相,,


我地既合照,,, =]
 

影左勁多張囉...

影完之後就入左去一個唔知咩地方,, 果D人話係工作後台喎... ( 一D都唔似囉!! )
跟住係果到聽講座同分享,,
我好留心聽緊果時,,
有個令仔鬼佬坐我前 面,,
我見到佢隻左手戴住同我一樣既手繩,, ( 我覺得好核突囉" )
不過嘉瑩小朋友就話覺得好正喎,, 要我比佢戴" ( 勁搞笑 )
跟住我地終於可以係迪士尼入面玩,, 等左好耐囉"

我個導師勁忙,, 冇時間同我一齊玩,,
見到個個都有導師,, 得我一個冇,, ( 我果時有一D唔開心咁囉" )
不過有芳芳同舒華倍我,,
我地玩到五點就要去入口點名,,
跟住我地再入去玩過,,
果時嘉瑩小朋友個導師都走,, 所以我地就一齊去玩,,

呢張相係我地既fast past,,  係我第一次攞嫁... =]

不過我地去左食野先,,
我地去左冒險世界既餐廳到食,,
嘉瑩小朋友想要個餐具,,
點知個侍應以為鬧佢,, 勁搞笑囉!

跟住我地玩飛越太空山,,
我覺得勁恐怖囉,,
佢地話唔恐怖囉,,
我以後都唔會再玩呢個GAME呀" ( 嚇死我!! )

跟住我地仲有玩其他GAME ,,
但係我已經唔記得左,, 嘻嘻!!
7點半,, 我地睇埋煙花... ( 勁令喎!! )

睇完之後就搭車去屯門搵肥肥媽媽佢地,,
我自己搭左一架唔知係去邊既巴士,,
舒華話搭呢架車可以到屯門喎,,
咁我就上車囉,, ( 我覺得自己好有冒險精神呀 )
之後到左屯門既時候就落車,,
轉輕鐵搭去美樂,,
到左我就打比肥肥媽媽,,
佢就帶我去打保齡球,,
終於到左啦!!

跟住就係到玩啦,,
都冇咩特別,, ( 勁好玩囉!! )
我打到兩次全中呀,, ( 勁開心" )
跟住玩到11點幾就走,,
本身可以搭的士返屋企嫁,,
但係得兩個人搭所以就放棄左,, ( 唉,, 好失望" )

返到屋企12點幾,,
因為我係屋企樓下坐左一陣,, ( 唔想咁早返屋企" )

今日就係咁過,,
好特別既一日,, 因為我打左好長...






訪客留言 (返回 wendy72 的日誌)


Frances` 於 2010-05-18 05:29 PM 發表:
好正好正囉;p
可惜我手機冇電-﹏-如果唔係就影勁多張相`!!!
我又要買手繩`!!買廿打`!
仲有分身侍應..i'm sorry-﹏-~~~
 


下次我仲要去`!
comment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝晒... =]
Posted at 2010-05-18 06:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lai_ho423 於 2010-05-16 05:28 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝晒... =]
Posted at 2010-05-16 08:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TsuiTinG0527 於 2010-05-16 04:58 PM 發表:
果然好長呀~!cm`^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝晒... =]
Posted at 2010-05-16 08:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]