今日要六點起身,,
但係遲左起身,,
跟住就打比芳芳睇下佢出左未,,
點知佢未出,, ( 好彩姐... )
跟住我就出,, 去M記等佢地,,
我到左,, 我就坐係之前果個位到等佢地,,
等左一陣芳芳都到左,,
我叫 佢幫我買餐,, 嘻嘻" ( 我係一個大懶人 )
再過多 陣,, 嘉瑩小朋友同舒華都到埋,,
終於可以食早餐啦,, ( 等左好耐囉" )
跟住我地傾傾下,, 唔知邊個講話係未真係要著呢件團衫,,
跟著嘉瑩小朋友就打電話比牙Bye問,,
點知真係唔洗著,, ( 好樣衰呀" )
跟住 最搞笑既係嘉瑩小朋友係到話佢唔想去,, 係到扭計,, ( 勁搞笑囉 )
最 後佢都係去左,, 因為佢冇得唔去,, 哈哈哈!!
去到集合地點,,
我地一直係廁所到,,
我地勁無聊囉,, 
跟著牙 Bye同我地講話鑰我地係果到,, 勁搞笑...
我地終於出發去迪士尼啦,,
我好安靜咁坐係車到,, 好乖嫁
因為我訓著 左已以... 嘻嘻"
不過訓一陣都冇就到左,, ( 勁快囉" )
跟住就落車,,
一落車就見到一大班小路仔,, ( 勁可愛囉... )
之後我地行到迪士尼門口影相,,

我地既合照,,, =]

影左勁多張囉...
影完之後就入左去一個唔知咩地方,, 果D人話係工作後台喎... ( 一D都唔似囉!! )
跟住係果到聽講座同分享,,
我好留心聽緊果時,,
有個令仔鬼佬坐我前 面,,
我見到佢隻左手戴住同我一樣既手繩,, ( 我覺得好核突囉" )
不過嘉瑩小朋友就話覺得好正喎,, 要我比佢戴" ( 勁搞笑 )
跟住我地終於可以係迪士尼入面玩,, 等左好耐囉"
我個導師勁忙,, 冇時間同我一齊玩,,
見到個個都有導師,, 得我一個冇,, ( 我果時有一D唔開心咁囉" )
不過有芳芳同舒華倍我,,
我地玩到五點就要去入口點名,,
跟住我地再入去玩過,,
果時嘉瑩小朋友個導師都走,, 所以我地就一齊去玩,,
呢張相係我地既fast past,, 係我第一次攞嫁... =]

不過我地去左食野先,,
我地去左冒險世界既餐廳到食,,
嘉瑩小朋友想要個餐具,,
點知個侍應以為鬧佢,, 勁搞笑囉!
跟住我地玩飛越太空山,,
我覺得勁恐怖囉,,
佢地話唔恐怖囉,,
我以後都唔會再玩呢個GAME呀" ( 嚇死我!! )
跟住我地仲有玩其他GAME ,,
但係我已經唔記得左,, 嘻嘻!!
7點半,, 我地睇埋煙花... ( 勁令喎!! )
睇完之後就搭車去屯門搵肥肥媽媽佢地,,
我自己搭左一架唔知係去邊既巴士,,
舒華話搭呢架車可以到屯門喎,,
咁我就上車囉,, ( 我覺得自己好有冒險精神呀 )
之後到左屯門既時候就落車,,
轉輕鐵搭去美樂,,
到左我就打比肥肥媽媽,,
佢就帶我去打保齡球,,
終於到左啦!!
跟住就係到玩啦,,
都冇咩特別,, ( 勁好玩囉!! )
我打到兩次全中呀,, ( 勁開心" )
跟住玩到11點幾就走,,
本身可以搭的士返屋企嫁,,
但係得兩個人搭所以就放棄左,, ( 唉,, 好失望" )
返到屋企12點幾,,
因為我係屋企樓下坐左一陣,, ( 唔想咁早返屋企" )
今日就係咁過,,
好特別既一日,, 因為我打左好長... 
|