PooN PooN =] 日記
wendy72
暱稱: PooN PooN=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
開學日...
做義工...
今日我好白痴...
今日係Hannah生日,, 祝...
好開心... =]
文章分類
全部 (38)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 128
今日人氣: 3
累積人氣: 946
站內搜尋
2010 年 5 月 20 日  星期四   晴天


今日冇咩特別... 分類: 未分類

今日又遲左起身,,
成日都係咁... 好眼訓囉"

食早餐果時我細佬係到咳喎,,
搞到我冇心機食囉"

返學落雨,,
講起落雨就唸起尋日比人攞左把遮搞到冇遮囉,,
好黑人憎囉"

早會完左就要落去禮堂比人訓話,,
好慘囉,,
坐係TCW格離,, 好辛苦喎"

跟住就上三堂課,, 冇咩野特別...
到午膳,,
A班搞party,,
Lady攞左薯片比我食,, 多謝Lady ^^

跟住就第四堂第五堂去禮堂浴佛,,
勁好玩囉"
我係到跟住d法師唱,, 勁搞笑"
d法師唱唱下走音,, 仲要好大聲囉"
浴完佛之後就攞禮物,,
禮物係一串佛珠同一張佛誕卡,,
上年仲有一個file嫁,, 宜家冇囉"

跟住就班主任節,,
Miss 高講佢放假做d咩,,
我同區英叫Miss 買手信返黎,,
但係佢冇應承到...

最後就係放學,,
都係同KKW放,,
我地去左V仔買野食,,
跟住就返左屋企啦"

今日過得都OK啦






訪客留言 (返回 wendy72 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]