今日又遲左起身,,
成日都係咁... 好眼訓囉"
食早餐果時我細佬係到咳喎,,
搞到我冇心機食囉"
返學落雨,,
講起落雨就唸起尋日比人攞左把遮搞到冇遮囉,,
好黑人憎囉"
早會完左就要落去禮堂比人訓話,,
好慘囉,,
坐係TCW格離,, 好辛苦喎"
跟住就上三堂課,, 冇咩野特別...
到午膳,,
A班搞party,,
Lady攞左薯片比我食,, 多謝Lady ^^
跟住就第四堂第五堂去禮堂浴佛,,
勁好玩囉"
我係到跟住d法師唱,, 勁搞笑"
d法師唱唱下走音,, 仲要好大聲囉"
浴完佛之後就攞禮物,,
禮物係一串佛珠同一張佛誕卡,,
上年仲有一個file嫁,, 宜家冇囉"
跟住就班主任節,,
Miss 高講佢放假做d咩,,
我同區英叫Miss 買手信返黎,,
但係佢冇應承到...
最後就係放學,,
都係同KKW放,,
我地去左V仔買野食,,
跟住就返左屋企啦"
今日過得都OK啦 
|