cursorshelp cursorshelp
c k Y
wendy_2007
暱稱: ckY
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2008 年 4 月 22 日  星期二   晴天


2008-04-22 分類: 未分類

今 日 派 咗 英 文 測 驗 卷 ,

結 果 係 49 分 ...

差 一 分 就 合 格 嫁 la ...

唉 ... 又 要 補 測 ...

超 唔 like 牙 ,

頂 佢 牙 .

數 學 45.5 分 , 而 英 文 就 係 49 分 ...

雖 然 我  數 學 唔 合 格 , 但 係 我 真 係 好 開 心 .

因 為 高 過 大 頭 仔 0.5 分 ,   哈 哈 .

---------------

放 學 之 後 同 咗  大 頭 仔 一 齊 ...

點 知 比 我 睇 到 又 係 中 三 個 基 婆 ,

我 同 大 頭 仔 扮 晒 野 咁 等 悅 ,

佢 又 跟 住 等 ...

我 同 大 頭 仔 覺 得 咁 樣 做 唔 係 辨 法 ,

So 我 地 話 唔 等 悅 , 走 先 .

屌 .. 佢 又 住 跟 埋 ,

我 即 刻 怒 啤 佢 .

佢 冇 望 我 , 淨 係 望 住 大 頭 仔 .

似 乎 佢 而 家 唔 會 痴 住 我 .

放 心 晒.

=]






訪客留言 (返回 wendy_2007 的日誌)


MaNDy090 於 2008-05-03 10:26 AM 發表:
cM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



michaelkwong 於 2008-04-22 10:42 PM 發表:
加油!!!下次高佢唔指0.5分,下次高佢5分以上仲開心禍!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]