|
*●|!.婷のB!og*'|°[ ▂
◆"[我的心情°﹢+我的日記*°"`﹏× |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 返學,,* |
好耐冇打日記啦.. 因為我懶的關係-.-" 所以現家先打返- -" 呢個星期終於完左啦-.-'' 唉,,日日都係咁ga話.. 我真係頂唔順-.-'' 成個星期唔係測驗就係默書.. homework又多- -'' 仲有每個星期都有一次小測(chinese,english or maths)- -'' 今日有個來歷不明的呀sir入左黎.. 同我地講今日有來賓黎睇我上堂-.-" 仲要我地小息提早5分鐘上去art room-.-" 搞到我要9秒9咁食左我個breakfast-.-" 點知.."握"人GA- -" 個個都唔係來賓- -" 個個miss係黎同我地講今堂做d咩野.. 仲話我地畫個個波會展覽出去-.-" 之後lunch個小息.. 都係集誦.. 12月6日..就係我地比賽的大日子啦- -" 大家要加油呀> v <" 今日打住咁多先啦..唔打住啦,,* zzZZ,,* |
| 刊登時間:2007-11-30 11:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |