雖然已經放暑假啦,但係唔知點解年年放假一年比一年無聊
雖然一聽到可以放假ge時候,當時ge心情好激動,巴不得即刻放,唔洗番學,
但係放左假之後就會覺得自己之前諗ge野好鬼死傻。
我而家寧願日日對住d書,我都唔想日日係屋企,成個傻婆咁坐起屋企,就係識得上網,聽歌,睇戲,咩野都唔識做
本身今個暑假去打份暑假工,雖然係搵到,但係就係做左一日就冇再做啦!
因為太辛苦啦,差唔多一日都要係企唔可以坐,
仲要好夜先可以番屋企,咁樣屋企人會擔心我,以為我做咩事,
所以之後我老豆叫我唔好做啦,因為佢話人工太少啦,
一個月先得歌600蚊,仲要一日到黑都係企,你話辛唔辛苦
如果要出街,邊黎咁多錢呀~!
仲之,我都唔知點樣去過好我e個暑假!!!!!!