|
|
❤)`噢!!要派成績表啦…™♫:♪  |
|
噢!!要派成績表啦^^
聽日就要派成績表啦!!!
好緊張...唔知成績如何!!!
雖然miss冇打電話俾我.....
但係依然擔心d成績.....
我驚差到冇人有個隻...
唉~~7月1日又要讀夏令啦!!!
雖然有d辛苦....
不過可以複番之前個d野都ok啦!!!!
初三可能冇咁辛苦....
唔知呢^^
|
Birth Certificate:2008-06-26 06:28 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 123 | »
|