|
|
❤)`派左la…™♫:♪  |
|
昨天派左成績表呀!!!!
成績還可以....
都未至於太差個種.....
當我聽到MISS話要派成績表個陣.....
好緊張呀!!!!!
好驚!!!!!
驚有好多唔合格.....
好彩......
一主一閒.....
D人話可以補考WO...
唔知呢....
俾我阿媽睇個陣時...
佢冇罵我...
仲話第三段要努力啲....
|
Birth Certificate:2008-04-15 08:20 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | ... | 123 | »
|