| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2009 年 3 月 10 日 星期二 |
 |

|
| 成功了 |
哈'' 好有滿足感既一日!!
由婆婆返左大陸咁耐以黎....
除左公仔麵之外.....抄過3次野!!
第一次抄飯.......失敗''
第二次抄米粉.....失敗''
第三次抄烏東........終於成功了!!
火退蛋抄烏東.....好味''
|
刊登時間︰2009-03-10 04:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
keith 於 2009-03-11 11:31 PM 發表:
一睇個樣就知好食啦!
|
網主回覆
係咩!! 但係啲某人話唔好食!! 好心灰 Posted at 2009-03-11 11:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
蕉 於 2009-03-10 10:23 PM 發表:
咩抄野都會失敗o既咩.......哈哈~
|
網主回覆
係丫~唔似你咁勁.... Posted at 2009-03-11 10:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|