今日本來就同丫庭&丫沈去唱k,點知丫庭就唔俾去,丫沈就返左大陸...咁我咪約小學個fd--丫姍出去唱囉...咁1:30到,就落丫庭去mk買野,之後3:30就返出黎沙田,之後就同丫姍&丫妹去富豪唱啦...唱到6:30到,就走啦...之後就去新城市影貼紙相,影到8:00幾就返去買野食,跟住就返屋企啦...