| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 6 日 星期二 |
 |

|
凍死‘啦..  |
今朝起身,仲凍過琴日___>_<換完衫就食野啦,之後7:30就出門口啦...去到大圍,等左陣,見到牙庭,咁咪1齊等囉,之後廸迪到左,咁等多陣,欣豬就到左啦,咁我地咪走先囉....
返到學挍就去操場集隊啦,勁凍牙,企左好耐牙...第1,2堂英文,係到玩下,傾下計啦...第3,4堂商業,悶到死牙,咪係到訓教囉...第5,6堂中史,凍到就死啦,隻手凍到硬哂都要做作業,惨...>.<
1unch去左食排骨飯,牙沈同欣豬就食粥粥,食完就去左百佳行下啦...第7,8堂中文,miss又冇返啦,咁我同欣豬就訓左2堂,正牙...^.^
放學陪牙沈買完野就去左食kfc,之後就返屋企啦....
|
刊登時間︰2005-12-06 07:03 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|