Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
wendyman
暱稱: *.°+||!蚊"◆l|l
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最新文章
2010-12-08
2010-11-19
2010-09-17
2010-08-31
2010-08-26
日誌統計
文章總數: 850
留言總數: 194
今日人氣: 33
累積人氣: 18010
網站連結
*;'龜c__;'[
*囡囡))_!
*喜喜))'';]]
Prince
yuko
*迪廸)日記仔_
Ann
mandy日記
毛毛
丫B
丫彤
丫珊
丫庭
亞綸
旺少
奇峰
雪峰
蕉傑
每月文章
   
2009 年 8 月 30 日  星期日 晴天

入長隆

第二日,,,8點到起身,,,沖涼,,,汁野,,,食埋野...

之後就出發入長隆啦!!

唔洗一個鐘就到,,,好快!!

間酒店比起琴日果間,,,大好多好多好多''

放底左啲野之後就去食LUNCH啦''

返黎中国,,,當然要食返中国野啦!!!

飲茶,,,即沖既茶喔!!  

食飽飽之後,,就去水上樂圓玩啦!!

行過去唔洗2分鐘,,,好快喔'''  ^^

可惜天氣唔好,,,玩左一個之後,,,因為行雷,,,,而暫停!!

SO返左酒店!!    出面落大雨,,,我地就決定係酒店行下!!

 

好大,,,如果我自己行,,,一定會迷路'''

行到5點,,,我地就去四海一家到食自助餐啦'' 

好多人去食,,,好彩BABY有訂位,,,叻叻''

好大好大既一間野!!    好多好多既美食!!

BABY足足食左一打半既生豪!!  太勁啦``

由於我地唔記得拎埋馬戲團既飛出黎,,,SO好快食飽飽就走啦''

返酒店拎完我地就去睇馬戲,,,本來諗住坐專車過去的''

等左一陣,,,決定行過去,,,原本行過去都唔洗5分鐘... = =

好彩趕到時間,,,仲搵到前面啲位!!

2個鐘到既馬戲,,,好睇,,好正''

 

 

 

 刊登時間2009-09-02 01:15 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 




訪客留言 (返回 wendyman 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]