第二日,,,8點到起身,,,沖涼,,,汁野,,,食埋野...
之後就出發入長隆啦!!
唔洗一個鐘就到,,,好快!!
間酒店比起琴日果間,,,大好多好多好多''



放底左啲野之後就去食LUNCH啦''
返黎中国,,,當然要食返中国野啦!!!

飲茶,,,即沖既茶喔!!

食飽飽之後,,就去水上樂圓玩啦!!
行過去唔洗2分鐘,,,好快喔''' ^^
可惜天氣唔好,,,玩左一個之後,,,因為行雷,,,,而暫停!!
SO返左酒店!! 出面落大雨,,,我地就決定係酒店行下!!


好大,,,如果我自己行,,,一定會迷路'''

行到5點,,,我地就去四海一家到食自助餐啦''
好多人去食,,,好彩BABY有訂位,,,叻叻''

好大好大既一間野!! 好多好多既美食!!
BABY足足食左一打半既生豪!! 太勁啦``

由於我地唔記得拎埋馬戲團既飛出黎,,,SO好快食飽飽就走啦''
返酒店拎完我地就去睇馬戲,,,本來諗住坐專車過去的''
等左一陣,,,決定行過去,,,原本行過去都唔洗5分鐘... = =

好彩趕到時間,,,仲搵到前面啲位!!

2個鐘到既馬戲,,,好睇,,好正''



|