| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 13 日 星期二 |
 |

|
好好笑  |
今日英文黎左個新miss牙..
成堂係到聽歌教生子∼
都幾好玩到...
1unch食排骨飯,正∼
打鐘上課室果陣,周周係1樓掉左隻鞋去地下果到..
之後我幫佢去〔汁〕返...
之後係咁笑,笑到肚痛...
放學就同牙沈去買野..
之後就返屋企啦..!!!
|
刊登時間︰2005-12-13 07:36 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
囡囡 於 2005-12-14 04:47 PM 發表:
T o>>> 傻蚊
囡囡黎左啦,開唔開心呢??嘻嘻!!
你個日記個張相個頭好圓同好大丫,哈哈!!!
D閃字係唔係你整嫁
bye>>>囡囡
|
網主回覆
hihi∼囡囡...
happy牙...^^
嘻嘻...係咩!!!!
唔係我do牙...我都唔識整∼ Posted at 2005-12-17 01:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|