本來諗住同BABY去踏單車的~``
後黎改左,,,,去左挪亞方舟,,,未去過!!
係荃灣坐船!! 半個鐘先一班''' 到伯麗灣!!
好靚既一個地方^~^ BABY話想住依到,,有錢先啦```
去到買入場票!!

之後行上觀鳥台,,,風景很好,,,但上去很累''
落黎之後就去啲館到睇野,,,,^^

一直睇到6點幾,,出返黎,,天黑了!!
入黑後既青馬好美!!

行左去沙灘影下相,,,,住係到,,一出就有個咁靚既沙灘,,,唔錯!
發夢先~~~~Zzzzzz
行完出返去荃灣食野,,,2個都就餓死啦~
食完行左陣街就返屋企啦!!
很開心的一天~~
|