今日上左半日堂∼lunch冇食野,bc要去海下灣..坐左一個鐘車,暈到我牙∼去到之後,行左10幾分鐘,就到左中心啦,聽左陣講座,就去坐玻璃船出海啦∼風景勁令牙,睇到好多珊瑚,ok令啦∼有D人睇到海馬,but我睇唔到,好慘∼好想睇牙∼到左4:30就走啦,又要坐車,上左車冇幾耐就訓左啦∼就落車果陣差D嘔牙..>.<之後同牙沈去食飯,食左67蚊..好心痛牙..>.<食到7:00幾就走啦∼