| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 10 月 13 日 星期五 |
 |

|
| 睇戲 |
今日又要集隊啦!悲!
第1,2堂P.E{...體能測試!本來以為跑步啦!
點知下堂先跑!好yeah
小息果陣響火警鐘喎!D牙sir話係火警演習
黠知落到操埸,粱根話係真既火警鐘,但係又冇火祝,唔知點解響囉?
第3,4堂英文{....miss又冇返,傾左陣計
之後就訓教啦!好好訓牙!
小息俾miss捉頭髮,記黃紙啦!個個唔捉,淨係捉我,他媽的!
第5堂數學{......聽書聽書聽書!
第6堂中文{......評估,有d難囉!
lunch去左m記到食,牙庭buy錯餐俾我牙!
佢buy左果個板燒雞腿,我想食脆昏果個!
不過算啦!都幾好食,但我唔鐘意薯餅.so牙周幫我轉左薯條!
第7,8堂商業{....訓左陣,之後起身!波蘿係咁係到偷影人!
放學同牙沈去睇BB計劃,BUY左5:05,SO去行左陣!
見到judy,牙迪&矮仔,之後又見到波蘿同甘仔!
行到夠鐘就入去啦!我地以為係坐 Z 19&18 啦!但係冇Z果行喎!
咁咪去問人囉!點知係 I 9&8...勁樣衰囉!
睇到7:15,2個幾鐘!
個BB勁得意囉!勁好睇牙!好多都好好笑
睇完之後就返屋企啦!
|
刊登時間︰2006-10-14 10:56 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|