Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
wendyman
暱稱: *.°+||!蚊"◆l|l
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最新文章
2010-12-08
2010-11-19
2010-09-17
2010-08-31
2010-08-26
日誌統計
文章總數: 850
留言總數: 194
今日人氣: 2
累積人氣: 18051
網站連結
*;'龜c__;'[
*囡囡))_!
*喜喜))'';]]
Prince
yuko
*迪廸)日記仔_
Ann
mandy日記
毛毛
丫B
丫彤
丫珊
丫庭
亞綸
旺少
奇峰
雪峰
蕉傑
每月文章
   
2007 年 8 月 8 日  星期三 晴天

放榜

8月8日.......放榜既大日子!!!

朝早同丫周,丫沈一齊返.....

返到去,等左陣就上禮堂啦!

拎到分紙,得1分,點會咁嫁.比想像中差!!唉~

之後同丫周去剪頭髮,剪完就走先...去觀塘職訓面試...

去到見到judy,kitman,樂樂,係到諗緊報唔報好!!

上去2樓面試,個miss好好人,傾左一陣佢就收我啦...

之後落返去註冊&交$$...

終於有得讀啦!but好驚,因為得我一個!!>.<

 刊登時間2007-08-08 02:36 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 




訪客留言 (返回 wendyman 的日誌)


iamamen 於 2007-08-08 03:00 PM 發表:
係唔係會考今次好難?
比心機!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我考果陣都唔覺得難丫!係唔知點解D分僧咁低....
我有d平時績都好勁既,今次都好低分
都唔知個教統局點做咩既!!
Posted at 2007-08-10 07:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



iamamen 於 2007-08-08 02:41 PM 發表:
路過,做個朋友
留cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

OK.....去留左啦!
Posted at 2007-08-08 02:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]