| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008 年 1 月 8 日 星期二 |
 |

|
| 電腦考試 |
今日返到去,,個散子包又出現返係個櫃桶!!
太好啦!!都唔知係邊個咁衰收埋!!唉~唔鬼諗!!
電腦考試...一半一半咁啦!!唔知合唔合格到!!
走果陣..行左去3樓!!行到B班先發現行錯囉!~
lunch..同丫程落去買朱奶...傻的..買成6包!!
之後係到玩打手&啤牌!!~
物流測驗...亂咁做,,之後訓教~
放學係地鐵到玩打手..好多人望住~~
|
刊登時間︰2008-01-08 04:36 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
YUKO 於 2008-01-09 03:55 PM 發表:
幾時搵番個散子包架??? 果條友都算佢有番良心囉!!! 呵呵
|
網主回覆
今朝返到去果陣囉!!
係囉~~都唔知係咪整估我丫!~ Posted at 2008-01-10 06:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|