考試前既最後一日上堂!!!得返IE同英文要上堂!!
其他都係俾我地自己溫書....
LUNCH食cantin到食!好耐冇食過啦....
最後一堂,,試坐考試個位,,,[yuko,釗源,彤,祥仔,me,毛]一行坐哂!!
放學返到去,,爸爸買左陪新電話俾媽咪!!
之後我又話想換,,點知佢就應誠左...換衫落去百老匯睇電話!!
買左部w910i...之後 爸爸返工,,同媽咪&婆婆去食下午茶!!~