| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008 年 1 月 21 日 星期一 |
 |

|
| 考I/E |
今日考11點...朝早同wendy,毛,彤,yuko,程,祥,凱,奇峰....9個人去食早餐!!
食完返去考I/E.....唔洗半個鐘做哂..!!訓教.....
考完之後返班房...有新時間表同埋新坐位!!冇左2堂空堂!!
又係同毛毛坐~~~但係前後左右都唔多熟!!
放左就去丫凱屋企打牌!~~點知上到去,佢丫媽係到~~
等到2點幾..佢媽咪先走..有得打牌啦!!同丫毛一組!!
羸十幾蚊...4點到走人先!!!!!!!
夜晚打返俾丫毛,,最後羸得6.5蚊!!每人分得3.3333....
留返下次打牌吧!!
|
刊登時間︰2008-01-21 11:43 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝啦 Posted at 2008-01-22 11:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|