| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
| 2008 年 2 月 1 日 星期五 |
 |

|
| 行街 |
今曰中文堂...要出去自我介紹...小學生咩?無聊
丫彤同yuko就係為左唔上中文堂,so下晝果2堂先返!!
放學,,本來係去打牌,,點知家樂屋企唔得!!so冇去到
同左wendy & 毛 出旺角行街...唉..冇$$啦!!快啲到7號啦~出糧丫!!
行到6點幾,,呀程出黎塭我地,,,之後去食飯!!
食完野就去鑽石山塭奇峰!!....我地都幾無聊下!
愛上了打藍球,,每次出黎都會係機鋪or冒險樂園到打!!
玩完之後就去左荷李話到行街....見到有條鏈好靚!!
下次黎一定要買...行到9點到就返屋企啦!!
|
刊登時間︰2008-02-03 11:02 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|