不好嬲啦=]
好似成日令到佢俾人.....
唔好KAI啦!!!
wendyseeyou
暱稱: 喵喵love~WendY
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
http://www.xanga.com...
Manuel
Manuel
Manvel*
>V<
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
anitA
cherrytsang
Doris Yan
karena
Meko
Miffy
我另外個板∼
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 15
今日人氣: 1
累積人氣: 4606
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 10 月 4 日  星期三


e 個 中秋 開心

今日   好早就返左學  ..... 咁咪企係到等開門......

原來 今年好多人到做左prefect .......

換左位   同kai 子 坐 .... ( 唔多熟啊 )

個堂數學真係好悶啊..... 今日 只係問得一個問題  ......

其他 既都係佢講曬=="

geo 堂 簡直無聊啊.... 個miss 個d知識好似唔多好="= .....

lunch ..... 食完呢 就同思婷 坐係課室看書.....

eng 堂 composition ..... 佢個d青少年問題 其實我都有d同感....

放學 同 candy去搵p . e 個 miss

我們自創左個 " 飲品部 "  ^v^

放學 搭MTR 係咪搭十次有美食優惠 ???

鍾意呢 就要留言啦.....

既然有恆心看到e 道 , 就要有恆心留言啊  知嗎???

刊登時間︰2006-10-04 06:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 9 月 30 日  星期六


30問 開心

1. 最鍾意既食物 : pizza

2. 最鍾意既飲品 : 7喜

3. 最鍾意既課堂 : 中文啊

4. 最鍾意既書 : 無咩啊  ( 我都好少看書 )

5. 最鍾意既活動 : 看電視

6. 最鍾意既事情 : msn 同 icq

7. 最鍾意傾既話題 :  心理測驗

8. 最鍾意既同學 :  ( 個個對我好既都係我鍾意既同學 )

9. 最唔鍾意既同學 : 好似無

10. 最想做到邊個 : 陳陳  ( 品學兼優 )

11. 而家最想見到邊個 : baby

12. 而家最想做既事 : 訓覺

13. 而家最想食既野 : 早餐

14. 而家最想講既野 : 好對唔住....

15. 而家最想知既事 : 星座運程   ( 最近好黑啊 )

16. 而家最想同佢講既事 : 我好鍾意你

17. 而家最唔想同佢講既事 : 我好鍾意你    ( 唔通講左 你會鍾意我咩 )

18. 最開心既事 : 打ball( 命中率: 0 ==" )

19. 而家最想去邊 : 返學

20. 而家最想玩既遊戲 : 捉老鼠 ( 玩過1次 )

21. 而家最想個天 : 無風

22. 而家最想做既功課 : 數學cw

23.而家最想學既野 : 英文啊

24. 而家最想問 : 我係咪應該咁做呢 ????

25. 而家最唔想既事 : >3< 未知

26. 最大頭蝦既一次 : 上堂唔記得帶書

27. 最唔開心既一次 : 中一食左兩張" 牛肉乾 "

28. 我最唔好既性格: 妒忌心好強

29. 最想知道既事 : ....... ( 未來既事 無咩興趣 ...因為命連在我手啊!!! )

30. 最想知道既人 : miss ho (  唔知佢係到搞咩 )

 

( 看完 記得留低你想對我講既野啊....去留言啦!!! )

thzzzzzzzzz.....

刊登時間︰2006-09-30 10:51 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 9 月 28 日  星期四


>3<

今日 好開心啊.... 同到佢一組 .....( 張name list唔知死左去邊== )

lunch d miss 係到玩爭"撜"仔.... 歐sir好奸啊!!!....( 好似好好玩咁啊)

( keep watching ) 好熱啊 今日 課室就好d啦!!!

返屋企 就打左俾 karena 佢未返.....( >3< )

跟著 就看日記 有冇人留過言

再去左 miffy 個板 

就快星期六 唔想放假啊!!! ...

真係悶死人啦....

玩心理測驗個時 覺得自己真係痴左.....( 好沉迷啊!!!死都唔刻俾啊妹用 )

e 條好玩啊..

 

1) 假設你面前有一瓶能預測未來的魔法藥水,喝掉一整瓶就會知道自己一生所有的事情,你會如何對待這瓶藥水?

  • 有一點興趣,但不喝這瓶藥
  • 想要知道自己一生的所有事情,所以一口氣喝掉整瓶藥水
  • 只喝下能知道明天事情的份量就夠了
  • 只喝能知道未來一年事情的份量
  • 先保管著,等到有需要時再使用
  •  ☆ 有一點興趣,但不喝這瓶藥
    你對自己的思考和信念相當有自信,即使碰到障礙,也會努力用自己的方式解決。你具有強烈的道德感及宗教熱忱,在工作或日常生活中會孜孜不倦,謹守自己的崗位。你可能是個虔誠的基督教徒。
  •  ☆ 想要知道自己一生的所有事情,所以一口氣喝掉整瓶藥水
    你具有非凡的勇氣及好奇心,擁有冒險犯難的精神。不過你常常太注重事情的結果,忽略了努力的過程及苦心。所以你通常對沒有勝算及把握的事情,不會花心力去做,因為你不希望自己白費力氣。你常常喜歡算命,希望能夠有一些參考指標,來讓你知道未來要往哪一個方向。基本上你雖然相信有志者事竟成,卻也認為命運及運氣是主宰事情成功與否的重大關鍵。
  •  ☆ 只喝下能知道明天事情的份量就夠了
    你是個小心、謹慎的人,對自我相當負責,也讓別人能夠安心交付任務給你。你做事情不喜歡好高騖遠,一下子就立定非常高遠的目標,而是喜歡先立定短程目標,按部就班的前進,直到接近夢想為止。
  •  ☆ 只喝能知道未來一年事情的份量
    你對未來有莫大的欲望,經常夢想自己夠抓住成功的機會,實現願望。也會希望能有貴人出現,助你一臂之力。
  •  ☆ 先保管著,等到有需要時再使用
    你是個非常理性的人,凡事都注重合理。喜歡追根究底,窮究真理,有時候會不知變通。不過,你做事皆以安全第一為最高原則,所以不會做太過無理的苛求。你也相當看重自己的知識和思考能力,不輕易受他人的意見左右。

 

刊登時間︰2006-09-28 07:16 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]