星期日睇左樹盟la..
um..有小小的失望la..
不過angus同胡琳把聲好夾ar....
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
今日終於出去食lunch la..
鬱左o係課室勁多日..
不過d野食黎得好遲ar...
仲要明明一打鐘就去,但勁多人ar...
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
昨日的chem補習..超誇張..
成班得番1個空位..
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
上上星期日..
看完喝彩..d歌依然徘徊..
原來陳百強同張國榮d歌真係好聽
如果再重演的話,都好想再睇
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
|