(坐的機)
今日同carina&carmen出發去台北
5:50am就出門了
等到8:15搭港龍去台北的臺灣桃園國際機場
飛機餐係點心
約10:45am就到機場
等11:00am的巴士
係忠孝復興落車,前往首3天住的地方∼∼
首先去了便利店拎之前訂o左d書,總共6本
then去到住ge地方,同之前睇相ge不同,好過相好多ar....
安頓好就出發去淡水(最辛苦的一天)
因為唔識路而走了很久很久..
最後都去了紅毛城&看日落,
雖然都有經過情人橋,但已經無能力走了,
之後坐車回到淡水捷運站,
去了淡水老街:
1.淡水滬尾豆花店食了招牌豆花,好好味ar,d粉圓,一碗有4款味豆花,不過好唔鍾意杏仁味,勉強把食o左它.

2.去可口魚丸食魚丸湯(ok la)

3.去百葉溫州餛飩 食餛飩湯(已經好飽)

之後去阿婆鐵蛋買手信(鐵蛋+魚蘇)因為許義魚蘇關門了,所以在阿婆鐵蛋買魚蘇
then回去了...
day1真的走了很多,又迷路..好累ar∼∼∼∼
約2點幾先'訓'ar...........
|