| «‹ January 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2010 年 10 月 25 日 星期一  |
oh 我的天  |
分類: 未分類 |
今日都ok啦
新黎左1個牙sir黎代課 英文堂
佢系咪加分加分 甘搞d人好專心聽書
d時間又過得好快 2堂英文就甘完左 lu
晏就就上體育堂啦 去左海皮跑步
戈度d風好大 好涼爽 不過吹到d頭髮亂曬囉
搞到我跑幾跑又要正下d頭髮再跑過~~
跑完就反school啦 等放學啦!!
今晚死得啦
聽日又要測生物wo 勁多筆記要溫
又要作700字作文]
唉...我都5知做得邊樣好囉 煩死啦 ~~
耶穌都打救5到我啦!!
cmcm牙 唔留del左你 哼......
|
| 發表時間:2010-10-25 07:03 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
kksky 於 2010-10-26 02:22 AM 發表:
- 吹到頭暈右頭痛
|
|
|
你睇到我地d歷史 你更加唔想溫 讀書讀書 為左戈張咁ge爛鬼紙 唉...
|
|
|
nart 於 2010-10-25 08:21 PM 發表:
哈哈...第一次咁有心聽英文
|
|