今日醒左之后覺得天氣好好。雖然好熱啊!有成98度感熱啊。
但系系屋企漢漢冷氣都唔錯啊。玩玩電腦啊。。心情都唔錯啊。
到左4點几果時特然落雨喔。一直望住個窗口聽住D雨聲。
都系覺得澳門D雨聲比較好聽啊。。。。。。。。。。。。
。。。。。。。。。。。好想翻澳門啊!!!。。。。。。