今日好早就醒左同屋企人沙滩玩啦。
去到果到真系好舒服啊。阳光与海滩啊。。
果到真系好晒啊。不过落到去D水到。。就冻死人啦。。
果到D水就好似落雪果时系街到行。冻到行唔到感啊。。
不过我都系玩落去,,玩耐左就觉得唔冻啦。。。
今日都5错啦。。玩得都几开心啊。。