食完饭..无几耐果时...之后就上网啦..
点知上左无几耐之后又人同我稳我倾计喔!!
稳我倾计果个人景然系郭健超喔!!!
我真系吾明你点解会add我咯。。。
我记得我地系分开果时葛关系重搞到好差好差。。。
系街到见到你。。我仲会卑ber住你。。。
我果时真系好憎你啊。。。都无霖过要中意你。。到最后我先知原来我系比你玩啊。。
但系。。依家葛你。。我觉得吾同左阿。。。