調~_~
岩岩先屋企無啦啦多左隻dog仔 真陰公 成世人都好唔鐘意養野
好彩只係養3日 呼...未來3日好難應付喔~唔知典算?!_!?
呢排興睇快刀洪吉童...就黎睇完...幾好睇喔,頭d睇到第3部唔想睇-_-隻碟冇粵語..笑
睇咩野都追求完美 係我ge個人性格..睇戲睇咩都要粵語..雖然有d唔係原音..不過唔想睇字幕=]
卡通果d就一定要靚畫面...差小小都唔係好想睇=] 劇集就由得佢靚唔靚 好睇就得-.- 係咁多
遲d j2做涼宮 粵語版 好開心=]想快d有得睇
呢個假期就黎完結 寒假作業唔想做 寒假呀ma 咪懶得做lor~_~
日日都咁晏先訓 係時候要調整番早d訓=] 應該好難做 唔知點做?_?
|