forum Write Qooza Login Logout
About Me:
暱稱: +|! SAKURA..''櫻雪°:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區

Comment
最近三個月尚無任何留言
o咀的一天*-0-" 2006 年 10 月 17 日  星期二

今朝一起身就一樣做你地平時做既野啦,,

之後換好3就叫牙媽整三文治,,,

不過佢唔願起身幫我整就無整到喇...

之後就番學啦,,,

一樣係見到A4果d啦,,

之後早會,,

果個唔知咩miss同馮副校(同姓牙*yeah XD)

講咩禮貌的教室,,,

話要微笑點頭,,佢地仲要真人示範,, 笑死 XDD

又話講野要望住對方,,呢d咁基本既禮貌都教..

搞到我o晒咀,,

之後收hw...

我唔見左張中文ws,,

頂,,,咁就寫左...

無奈.......

之後話提早調位,,o晒咀lo.......

牙雪同我坐得相隔N咁遠..-0-"

不過麥蔚坐我隔離...好喔* -3-"

彤子坐麥蔚後面,,好喔*=w="

PK豪坐我隔一行既隔離,,,

佢成日搞GET,,無奈...

佢轉左目標,,佢搞溫子X,,,-.-

附近既人尚算正常啦* @v@

之後小息都無乜野啦,,,

之後上art...畫果張消失點圖都搞到o晒咀,,

畫左幾堂,,畫完實在太開心喇* -0-"

不過仲未上色,,,-0-"

呢堂上左塊地既色,,好灰色,,

我發覺無乜人用灰色,,*

不過算啦,,個個人畫既野都唔同既,,

牙薛生又搞get..

竟然講"唔好阻住人地做電燈擔"

之後全部人o完咀就係度笑佢,,XD

之後就小息啦,,

咁我死左去洗33,,=.=

因為art果陣,,唔小心將白色顏料整左落自己度,,

之後去買個三文治就番左上去,,

之後上HIST,,

頂佢,,一比比左P.2-11頁作業我地,,

雖然唔係明日交-.-

之後上數學,,周姐係咁話高佬果邊調得唔好,,

之後都係無理到-.-

之後上堂啦,,

我覺得上左同無上無分別,,,

佢只係教估算果d方法...-3-"

之後lunch,,

落左去飲野,,,

飲完同張彩一齊去搵miss黃搵ws,,,

不過搵唔到佢地,,

就上左去傾某d野,,,

之後上中文,,

無無聊聊+搵番張ws咁過左一堂,,

之後上英文堂..

我地無得上禮堂-.-

之後話要睇之前要我地做果個咩,,

KFC同彤子都無做,,

兩個都拎我果份黎抄=0="

之後我,彤子,KFC係度玩電話XD

我同彤子想影miss anne相..不過影唔到..

之後牙主席係咁同人傾計都比miss anne見到,,

miss anne鬧左佢幾次之後,,

同佢講"i am not happy!"

主席竟然話"i am so happy!"

全班當堂o晒咀+笑到甩肺...XD

之後放學,,留係度做hw,,,

班男係度玩電話+聽歌,,

o咀既係佢地竟然有入183 d歌=口="

之後我都光明正大咁拎出黎,,

陳庭竟然話我轉左電話,,

無奈地答佢無轉到,,

之後5點幾,,麥蔚比番本筆記我就同張彩佢地閃左,,

之後去完m記食野就番左屋企,,,

一日格言:

×∴*-]自 問 不 是 溫 柔 女 子|!|!"., [自作]

 


2006-10-17 06:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | ... | 344 | »