About Me:
暱稱: +|! SAKURA..''櫻雪°: 性別: 女 國家: 香港 地區: 沙田區
Comment
最近三個月尚無任何留言
o咀的一天*-0-" 2006 年 10 月 17 日 星期二
今朝一起身就一樣做你地平時做既野啦,,
之後換好3就叫牙媽整三文治,,,
不過佢唔願起身幫我整就無整到喇...
之後就番學啦,,,
一樣係見到A4果d啦,,
之後早會,,
果個唔知咩miss同馮副校(同姓牙*yeah XD)
講咩禮貌的教室,,,
話要微笑點頭,,佢地仲要真人示範,, 笑死 XDD
又話講野要望住對方,,呢d咁基本既禮貌都教..
搞到我o晒咀,,
之後收hw...
我唔見左張中文ws,,
頂,,,咁就寫左...
無奈.......
之後話提早調位,,o晒咀lo.......
牙雪同我坐得相隔N咁遠..-0-"
不過麥蔚坐我隔離...好喔* -3-"
彤子坐麥蔚後面,,好喔*=w="
PK豪坐我隔一行既隔離,,,
佢成日搞GET,,無奈...
佢轉左目標,,佢搞溫子X,,,-.-
附近既人尚算正常啦* @v@
之後小息都無乜野啦,,,
之後上art...畫果張消失點圖都搞到o晒咀,,
畫左幾堂,,畫完實在太開心喇* -0-"
不過仲未上色,,,-0-"
呢堂上左塊地既色,,好灰色,,
我發覺無乜人用灰色,,*
不過算啦,,個個人畫既野都唔同既,,
牙薛生又搞get..
竟然講"唔好阻住人地做電燈擔"
之後全部人o完咀就係度笑佢,,XD
之後就小息啦,,
咁我死左去洗33,,=.=
因為art果陣,,唔小心將白色顏料整左落自己度,,
之後去買個三文治就番左上去,,
之後上HIST,,
頂佢,,一比比左P.2-11頁作業我地,,
雖然唔係明日交-.-
之後上數學,,周姐係咁話高佬果邊調得唔好,,
之後都係無理到-.-
之後上堂啦,,
我覺得上左同無上無分別,,,
佢只係教估算果d方法...-3-"
之後lunch,,
落左去飲野,,,
飲完同張彩一齊去搵miss黃搵ws,,,
不過搵唔到佢地,,
就上左去傾某d野,,,
之後上中文,,
無無聊聊+搵番張ws咁過左一堂,,
之後上英文堂..
我地無得上禮堂-.-
之後話要睇之前要我地做果個咩,,
KFC同彤子都無做,,
兩個都拎我果份黎抄=0="
之後我,彤子,KFC係度玩電話XD
我同彤子想影miss anne相..不過影唔到..
之後牙主席係咁同人傾計都比miss anne見到,,
miss anne鬧左佢幾次之後,,
同佢講"i am not happy!"
主席竟然話"i am so happy!"
全班當堂o晒咀+笑到甩肺...XD
之後放學,,留係度做hw,,,
班男係度玩電話+聽歌,,
o咀既係佢地竟然有入183 d歌=口="
之後我都光明正大咁拎出黎,,
陳庭竟然話我轉左電話,,
無奈地答佢無轉到,,
之後5點幾,,麥蔚比番本筆記我就同張彩佢地閃左,,
之後去完m記食野就番左屋企,,,
一日格言:
×∴*-]自 問 不 是 溫 柔 女 子|!|!"., [自作]
2006-10-17 06:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | ... | 344 | »
|