forum Write Qooza Login Logout
About Me:
暱稱: +|! SAKURA..''櫻雪°:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區

Comment
最近三個月尚無任何留言
第二日camp 2006 年 8 月 5 日  星期六

今朝6點45分就起左身,,

整番晒D野就去洗面丫果D,,

不過起身果陣,,整醒左丫藍,,

因為我訓上格BED,,

之後7點15-20分鐘內上左禮堂,,

之後就要靈修,,靈修到8點15就食早餐喇!!

一樣係同佢地食啦,,

之後又自由時間,,

買左可樂飲咁,,

之後夠鐘就入禮堂唱詩歌咁,,

之後又自由時間,,

之後又食午飯喇....."12:30-1:00"

之後分番組落沙灘玩水球,,

我地第4組LOST左....-O-"

之後玩完個GAME之後,,

係沙灘自由活動,,

好悶的唷!=.=

呂SIR請左我地食雪糕!!==V

睇下人地玩咁,,

到左6:00就食飯喇,,

之後又自由時間,,

之後玩"黑夜追蹤",,

要用電筒,,不過又無預先話要,,SO無攞=.=

好彩我地都有3個電筒.........

之後玩完就一齊分享感想,,

我玩完個GAME之後,,

覺得同上次教育營玩果陣既FEEL唔同,,

今次玩,,覺得好似人生咁,,

當我地搵錯圖案就好似人生遇到失敗咁,,

但係都有同伴一齊,,

我同林佩試過唔見左佢地,,

果陣係好驚,,好似人生中無左同伴咁,,

之後又唱詩咁,,

之後就到沖涼時間,,

我醒目地見到另一個洗手間無人,,

就入左去,,

沖完之後,,就係ROOM聽歌+傾計,,

之後就訓喇!!

一日格言:

“人生...奇妙的〞﹏  [自作]


2006-08-07 11:54 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | ... | 344 | »