About Me:
暱稱: +|! SAKURA..''櫻雪°: 性別: 女 國家: 香港 地區: 沙田區
Comment
最近三個月尚無任何留言
第二日camp 2006 年 8 月 5 日 星期六
今朝6點45分就起左身,,
整番晒D野就去洗面丫果D,,
不過起身果陣,,整醒左丫藍,,
因為我訓上格BED,,
之後7點15-20分鐘內上左禮堂,,
之後就要靈修,,靈修到8點15就食早餐喇!!
一樣係同佢地食啦,,
之後又自由時間,,
買左可樂飲咁,,
之後夠鐘就入禮堂唱詩歌咁,,
之後又自由時間,,
之後又食午飯喇....."12:30-1:00"
之後分番組落沙灘玩水球,,
我地第4組LOST左....-O-"
之後玩完個GAME之後,,
係沙灘自由活動,,
好悶的唷!=.=
呂SIR請左我地食雪糕!!==V
睇下人地玩咁,,
到左6:00就食飯喇,,
之後又自由時間,,
之後玩"黑夜追蹤",,
要用電筒,,不過又無預先話要,,SO無攞=.=
好彩我地都有3個電筒.........
之後玩完就一齊分享感想,,
我玩完個GAME之後,,
覺得同上次教育營玩果陣既FEEL唔同,,
今次玩,,覺得好似人生咁,,
當我地搵錯圖案就好似人生遇到失敗咁,,
但係都有同伴一齊,,
我同林佩試過唔見左佢地,,
果陣係好驚,,好似人生中無左同伴咁,,
之後又唱詩咁,,
之後就到沖涼時間,,
我醒目地見到另一個洗手間無人,,
就入左去,,
沖完之後,,就係ROOM聽歌+傾計,,
之後就訓喇!!
一日格言:
“人生...奇妙的〞﹏ [自作]
2006-08-07 11:54 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | ... | 344 | »
|