About Me:
暱稱: +|! SAKURA..''櫻雪°: 性別: 女 國家: 香港 地區: 沙田區
Comment
最近三個月尚無任何留言
學校歌唱比賽*>.<" 2006 年 7 月 11 日 星期二
今日朝早落雨,,so番到學校可直上課室,,
之後miss ng同我地講明日d野,,
之後就上禮堂睇歌唱比賽,,
d人唱得幾好聽既,,
不過唔計唱"愛與被愛"個男仔&唱"好心好報"果兩個&唱"親朋勿友"果三個,,
佢地唱得"好聽"到乜咁........=0="
但係其他都唔錯,,
6B班仲搞笑,,幾個人組埋一組唱歌=.=
不過好好笑...
之後MISS張同X SIR上堂唱歌,,全場HIGH晒,,
之後鄭SIR上台唱,,勁搞笑.....
不過唱歌就唔錯,,>﹏<
之後林XX SIR上台唱"全因為你",,
我地全班望住鄭曉,,勁好笑,,
歌唱比賽途中,,有隊叫"FEEL" IN THE BAND既BAND唱歌,,,
唔錯唔錯~~55........
又有個超"靚仔"既校友唱歌...."好聽"到佢丫...
之後校長頒完獎先放學,,,
放左之後,,同左丫慧去食LUNCH~
之後一出餐廳就見到SOSO,,丫 YAN,鄭曉,,,
之後我番屋企果陣,,,遇到KATHY,,翠翠,,女班,,韓生,,,
之後就番左屋企玩電腦,,
打字又快左喇!!!@@ YEAH~~==V
唔知小學有無人去基督書院讀書呢..........
一日格言:
〝*﹍ 曾在心中一剎間出現的已是永遠 |□[]′× [自作]
2006-07-11 01:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | ... | 344 | »
|