forum Write Qooza Login Logout
About Me:
暱稱: +|! SAKURA..''櫻雪°:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區

Comment
最近三個月尚無任何留言
學校歌唱比賽*>.<" 2006 年 7 月 11 日  星期二

 今日朝早落雨,,so番到學校可直上課室,,

之後miss ng同我地講明日d野,,

之後就上禮堂睇歌唱比賽,,

d人唱得幾好聽既,,

不過唔計唱"愛與被愛"個男仔&唱"好心好報"果兩個&唱"親朋勿友"果三個,,

佢地唱得"好聽"到乜咁........=0="

但係其他都唔錯,,

6B班仲搞笑,,幾個人組埋一組唱歌=.=

不過好好笑...

之後MISS張同X SIR上堂唱歌,,全場HIGH晒,,

之後鄭SIR上台唱,,勁搞笑.....

不過唱歌就唔錯,,>﹏<

之後林XX SIR上台唱"全因為你",,

我地全班望住鄭曉,,勁好笑,,

歌唱比賽途中,,有隊叫"FEEL" IN THE BAND既BAND唱歌,,,

唔錯唔錯~~55........

又有個超"靚仔"既校友唱歌...."好聽"到佢丫...

之後校長頒完獎先放學,,,

放左之後,,同左丫慧去食LUNCH~

之後一出餐廳就見到SOSO,,丫 YAN,鄭曉,,,

之後我番屋企果陣,,,遇到KATHY,,翠翠,,女班,,韓生,,,

之後就番左屋企玩電腦,,

打字又快左喇!!!@@ YEAH~~==V

唔知小學有無人去基督書院讀書呢..........

一日格言:

〝*﹍ 曾在心中一剎間出現的已是永遠  |□[]′×  [自作]


2006-07-11 01:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | ... | 344 | »