forum Write Qooza Login Logout
About Me:
暱稱: +|! SAKURA..''櫻雪°:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區

Comment
最近三個月尚無任何留言
剪髮喇* 2006 年 5 月 21 日  星期日

今日成點幾先起身,,,

可能因為昨晚3點幾先訓啦~

之後醒左9成啦..,,,

無啦啦聽到好多親戚係門外,,,,

搞到我即刻醒晒,,,

仲以生平最快既時間fly去牙媽間房,,,

佢地黎到,,,以為我出左街~=.=v

之後佢地閃左,,

我見牙爸牙媽都未訓醒,,,[當時2點幾]

我就玩陣電腦,,,

我sd我個留言餅比蔚佢地幾個啦,,,

茵同瑩都肯去,,,

但係隻死麥蔚唔肯上,,,

我就同茵,瑩,soso夾埋,,,

將個人訊息轉做咩咩咩,,,例如:hello mimi妹

勁好笑,,,

之後同蔚傾電話,,,

之後出左去新城市剪髮,,

剪到好短[對本人黎講]

我番學個樣一定好7喇....

呵呵∼快暗瘡點搞我d頭髮呢??@@

之後去左太子食飯,,,

要去幫牙grandma慶祝生日,,,

成23親戚牙[計埋我]

搞到我唔知邊個係邊個=.=

之後見埋我個堂哥,堂家姐,,,

堂哥對比我牙哥,,,

我牙哥令仔好多!!

個堂家姐個樣就都算係人樣.,,,

不過............

咩咩咩lo...........

之後番到屋企,,,

同牙妹sd sms,,,

佢話[佢]隻手傷左,,

咁我就係msn問佢係咪真係受左傷啦,,,

之後[佢]問同我有關係咩,,

我勁無奈lo,,

點答牙!之後我話好奇,,

[佢]又話我多事,,,

果時勁嬲!!

我即刻話[你覺得我係多事咪多事lo,,當我無問過你lo]

[佢]之後就答左我,,佢真係受左傷,,,

之前隻手無晒力,,,

之後串我係good dog............

T^T,,無奈

一日格言:

 .●°.. 落力地在想 喜歡你什麼''.*]..+


2006-05-21 11:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 309 | 310 | 311 | 312 | 313 | 314 | 315 | 316 | 317 | 318 | ... | 344 | »