今日...本身想溫書...但都係溫唔落...
之後得意叫我陪佢去旺角買新手提...買i458b
買完搞左好耐...係3g店到買左...部野真係好正
之後我去左得意屋企玩...
得意仲請我食飯= =...太好人了
玩到咁上下返歸= =
都係無爛gag今日