亞___煲*SIU子..
..........mm..........>3<
BUBIBUBI...
2006 年 6 月 8 日  星期四   晴天


倒霉的一天'']] 分類: 未分類

          今日比平時晏左返學校...SO`學校都多左人`1K都係呢...```..冇耐..上LOCKER拎書...(死啦...仲有好多書未拎返屋企呢``..重死呢....>w<'')頂`要落去早會呢..~!!勁想留返係班果度囉...涼勁囉..''B'T最後都冇留到...因為廢事一陣又俾人話..&槳勤D係度..SO..廢事留係度...~!~!落到去..好彩..有開冷氣...B'T..個鐘一打..未上返1K..已經熄返個冷氣囉..~!!冇計``學校窮...~!!慘慘慘...之後..上到去..個屎忽周黎睇堂``冇睇過書..掛住汁返D書``拎返屋企..~!~!呵呵..``冇話過我..小息..照常同霞女落去食麵...好正呀..~!!之後...依堂係中史堂..訓著左...>W<之後...><...冇耐..我拎左小珊D水黎飲...飲完之後先知道..D水俾人溝左肥丸D水..>W<嘔死喇...~!!!搞到有小小胃痛..><好燸呀..~!俾人笑呀..><..LUNCH..玩..``....正....落左去..我唔去呀...><..

之後...唔記得左..~!~!

~end~



2006 年 6 月 6 日  星期二   晴天


咁又點呀...~!!好勁呀...!!~~ 分類: 未分類

       今日><唔想返學嫁..!~!!!最後都返左...-口-返到去...冇咩人..見冇咩人返左黎..就搵左MANDY陪我落左

       樓下買魚治&媽子面上堂食...之後..上返去既時候..已經見到好多人返左黎喇..~!!頂..見到個扮野大陸哩

       係度照鏡囉..~!!!嘩...慘喇慘喇...一家要快D返屋企洗眼喇..~!!!><唔好以為自己好令呀..~!!!真係好想

        嘔呀..~!!死姣西..~!!!見到你個樣都想嘔呀...~~!!! ....成撚日係度曬命...仆街啦..~!!死姣婆...~!!!!

        之後..小息落左樓下食麵...冇耐...就黎打鐘既時候...~!!~!~就入返課室囉..~!!!LUNCH..~!!冇咩野做..~!!

        ...~!!

        放左學..~!!嘩..~!!勁眼訓..~!!下次唔去喇..~!!!嘩...屌你呀..~!!上到黎...又見到你..~!!!好撚扮野呀你..~!!!

        咁又點呀.,.~!!好勁呀..做左依D野..~!!!好令...????唔覺囉..~!!只要係你做既野...好都覺得好撚柒囉..~!!

        成Q日話自己好勁..~!!溝唔到仔...就搵個.....~!!!!嘩...頂你唔順囉..~!!!俾D人知道呀....實俾人笑爆囉..~!!!

        好話人地送野俾你..~!!!係邊呀..~!!之前唔知邊個係度曬呢..???我想問..???係邊呀..~!!??提你一樣野呀..~!!

        千奇唔好人地冇放俾你..就上大陸買個返黎呀..~!!!!你知你嫁啦..~!!!成Q日係大陸買先D野..~!!返黎曬...~!!

        咩料呀..~!!!成日話人樣哀..講真..我覺得連樺豬都令個你呀..~!!!你食屎啦..~!!!話你知我仲有好多野話你呀..~!!

        仆街..~!!死姣西..~!~!``話你知..~!!!我會係依度日日都去唱哀你...~!!!!死姣婆..~!!!大陸哩..~!!!

 



2006 年 6 月 3 日  星期六   晴天


........... 分類: 未分類

                                今日返左學校...~!!!~!..sor>..未有相相睇...b't...一定要有.

                                            徐嘉的愛人:

 &

       In          Love

 

 

 



2006 年 6 月 2 日  星期五   晴天


到左最後...眼淚水..忍不住了.. 分類: 未分類

                     今日...返到學校...(超早)嘩...冇咩人係度..得果3.4個...boys....唉....(你)快d返啦...~!!!!

                    之後...小息落左去食面..超飽...死啦...好驚會好似king kong咁添...>3<..之後..打左鐘..就上

                    返去喇...~!~!上中文堂...超低b呀....哈哈xdd....嘩....正呀...紅雨呀....頂....仆街...冇得走...>3<

                    搞到冇得去唱kk...>x<之後....lunch..又去左食面...>3<肥死了....唉...........

                   返到屋企....同徐嘉傾左一陣電話....就去左覺覺豬.....冇耐...就醒左lu...嘩...之後..&徐嘉..&xxx&xx

                  傾電話..傾聽日幾時去睇戲果d野....>3<..之後......唔知點解.....我會哭了出來......b't....得你令我開心返..

                  好開心添......^^~!~!xdd你跟我...~!~!~!我個鼻令D...~!~!~!



2006 年 6 月 1 日  星期四   晴天


=.=''今日好無奈..哈哈XD..口頭嬋..(唔係講笑)..哈哈xd 愉快 分類: 未分類

                     今日..嘩..落到狗屎咁...><把umbe留左係學校呀...><是但拎左把就出左門口喇...

                     嘩..濕曬囉...=.='''..........小息既時候同霞女&KI&豬嘉...去食面...哇卡卡...~~~!!!

                     之後....唔記得左lu^^.......嘩...正呀...到左lunch....>w<冇得睇人打波>w<搞錯...

                     天呀...點解要落狗屎呀..^^哈哈XDD唉...之後..勁無奈囉....徐嘉...help~!~!>3<

                     ..唉...之後P.E喇...嘩...正呀...^^   ><..之後..d人幫我保maths...哇卡卡...勁好笑囉..

                     ^^之後..返左屋企...玩msn...之後...打日記...~!~!~^^

 

 p.s:::sor呀..范+..我無心嫁...sor...



westwoodBO
暱稱: 亞___煲*BUBI*
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
情敵..是你..我憎死你...
><流血呀..好可...
買左野俾亞KI..呵呵'...
黑雨...仲要上堂..>...
倒霉的一天'']]
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 7
今日人氣: 0
累積人氣: 560
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed