| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 31 日 星期一  |
| 过两日就要反学拉? |
分類: 未分類 |
你地准备好未啊?我就准备好对付你地拉?
上课不准迟到
上课时不准坐底
上课一定要运动
想住甘多先
下次先讲
88
|
網主回覆
哈哈,我会帮你加油加.. Posted at 2009-09-02 06:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
吾系我差. 系人地好我少少少少.! ^VV^ 英文 T~~~~~T 林起都咩!
|
網主回覆
哈哈,甘你点升班啊,,你升上初三啊 Posted at 2009-09-02 06:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你同边个玩啊//我吾想玩..玩你就得.. Posted at 2009-09-02 07:56 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
byRiN 於 2009-08-31 11:02 PM 發表:
|
網主回覆
OK拉,都反学拉...忙都死 Posted at 2009-09-02 07:57 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-09-02 07:57 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
对付你啊...无时间 Posted at 2009-09-02 07:58 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ovoava 於 2009-08-31 04:41 PM 發表:
- 時間過得真係快'
|
網主回覆
今天反学见到你...依然,,,O,,,K Posted at 2009-09-02 07:58 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
話甘快.二個月冇了' 又要反學了' 又要學可怕的英文了' 喊 TT'
|
網主回覆
我都吾知几好,还是你英文差啊.. Posted at 2009-09-02 07:59 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈哈...加油拉.......
Posted at 2009-08-31 01:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|