金日 冇咩做好悶
打機冇心情
睇電視又冇咩睇
靜係捻住婷婷(丫怡)做緊咩
好想見到佢~ >o< ~o~
好耐 冇打啦
洗左機變左vista呀~超令
e排唔之點解 我好掛住佢呀~
好想見到佢 好想聽到佢把聲
仲有成日夢見佢~
我唔知點解我好想好想拖佢手
幸.福..☆.★.★ ★ ★ ★ ★.☆..快.樂 ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ╱▏ ╱╱╱╱╱╱ <《《《==================== ╲▏ ......(閱讀全文)
E排部野HA 撚左 冇打 好Q耐
我琴日係MSN 叫 豬哨牙 同我 打俾怡
問佢可唔可以係MSN 叫佢老婆仔
佢叫我老公仔 ~~~
你估佢點答呀啦
就係得啦
各位朋友 係5係好開心呢~
金日放早 好開心 呀
明天同我愛的人去吃m記呀
但我同佢係學校唔彩對方><(唔知點解)
好悶呀一個人係屋企好想找人陪下我