CHING 's BLOG

笠MANdY-V-!!

RAINY LOVER -V-!!

                 

今日幾號aR++? 2006 年 8 月 18 日  星期五  

今日頭條       去左OP~~;;  !! 

WAkAKA,,今日朝早7點幾彈左起身,,

夜晚仲訓吾著,,,,xdd超興奮

去海洋公園-2-  8點半係fl station等

之後係火車度係咁講分班d野,,,2a成16個1c..

不過勁多廢人loR..想點,,

去到沙田落左車..搭170丫ma..謙帶頭,,比人話,,冇計-/\-"

係buS度傾傾傾,,係度玩個銀包....

有乜好玩...-.-"?搭左成個幾鐘車先到op..頂,,

屎fuck都痛,,行左陣到售票處買飛..成千銀-!!-

入到去一開始樟樟就撞到個細路...流哂鼻血..恐怖也,,

搭纜車..潁潁話畏高,,吾好玩啦,,過山車都玩到,,點會畏=.="

真係驚咪行樓梯loR,,xdd白痴..見到奶媽同人玩..=.=

一開始就玩滑浪飛船..排左勁耐先到...謙係咁搶扇-.-"痴左

我坐頭,,xdd好玩嘛~點知玩玩下..冇啦啦潑水埋黎,,頂.

都ok好玩,,,係最尾個下整到我成身濕..pppk

之後飛去玩太空摩天輪...幾好玩呀,,90度轉..爽!!

玩完行吾到直線-.-'''::去左排月磺飛車,,勁多人..d鬼佬都變態,,

局到透吾到氣...之後排多陣就到..勁想坐車頭loR..點知排吾到,,口矣..

超級爽呀,,勁多急彎,,拋黎拋去,,5臟6腑大反轉,,

玩完有人話肚餓,,去左食野..成39蚊..

食到好飽呀,,飽到行吾郁..去左精品店嘆冷氣

之後去左玩瘋狂過山車,,經過一番既風波先玩到...

奶媽同樟樟走左..~掃興..今早就走

吾詳細講**玩果陣好鬼驚..係驚嘔...不過最後都係冇,,,

吾係驚嘔既話我願意單丁!!,,

le個過山車轉左3個圈,,

都ok好玩啦,,如果長d會好玩d..

之後飛左去玩海盜船...超級好玩呀,,細細個已經好中2玩,,

貪佢fing得高,,同d離心力,,去到最高點放開手超爽的說,,~~正!!

謙係咁話要玩跳樓機...keKe..sorLi,,之前話一定玩,,但係有D吾舒服,,

有機會下年啦,,@@下年希望會多D人去啦!!招募!!(白痴*)

之後就趕落去玩夏水禮..真係比D職員玩死..

排左勁耐..2粒中都有...D海盜好玩得哦..

到我地果時..帶左副眼鏡同拎左支水槍

就開始玩喇@!!::D人勁狼死~~係咁拎水射人羅由

好變態呀,,係度互射,,比人夾攻圍射..

成5個人企左係度,,人牆咁企哂係度射我地,,衝左幾次都吾得,,

之後一野撞去佢地度..XDD搞掂..之後果D仲變態..不過玩到勁HIGH..

出到去濕哂..乜都濕呀!!!!!!!!!!

之後影左張相留念:::::::::::::

遲D PO...冇乜耐性等佢傳上來

之後去左換3,,都成8點8

成個DIn婆咁,,係Bus度勁凍...支力死勒!!

去到火車仲凍...KAI架咩

之後到左上水就即閃......

可惡的朱頌謙,,,,,!!!同老豆嘆吉野家!!!!!!!激死..

番到HOMe,,,勁支力....

吾講啦

 

 

完LuuUUu,,
記得留CM丫!!

 

 

出爐時間︰2006-08-24 07:13 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 whcheidi 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





whcheidi
暱稱: 小晴
性別: 女
國家: 香港
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
支力呀,,
支力,, + 始終都係媽...
頂*..
HAP! -3-*
mandy呀
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
連結**-V-!!