|
WAkAKA,,今日朝早7點幾彈左起身,,
夜晚仲訓吾著,,,,xdd超興奮
去海洋公園-2- 8點半係fl station等
之後係火車度係咁講分班d野,,,2a成16個1c..
不過勁多廢人loR..想點,,
去到沙田落左車..搭170丫ma..謙帶頭,,比人話蠢,,冇計-/\-"
係buS度傾傾傾,,係度玩個銀包....
有乜好玩...-.-"?搭左成個幾鐘車先到op..頂,,
屎fuck都痛,,行左陣到售票處買飛..成千銀-!!-
入到去一開始樟樟就撞到個細路...流哂鼻血..恐怖也,,
搭纜車..潁潁話畏高,,吾好玩啦,,過山車都玩到,,點會畏=.="
真係驚咪行樓梯loR,,xdd白痴..見到奶媽同人玩..=.=
一開始就玩滑浪飛船..排左勁耐先到...謙係咁搶扇-.-"痴左
我坐頭,,xdd好玩嘛~點知玩玩下..冇啦啦潑水埋黎,,頂.
都ok好玩,,,係最尾個下整到我成身濕..pppk
之後飛去玩太空摩天輪...幾好玩呀,,90度轉..爽!!
玩完行吾到直線-.-'''::去左排月磺飛車,,勁多人..d鬼佬都變態,,
局到透吾到氣...之後排多陣就到..勁想坐車頭loR..點知排吾到,,口矣..
超級爽呀,,勁多急彎,,拋黎拋去,,5臟6腑大反轉,,
玩完有人話肚餓,,去左食野..成39蚊..
食到好飽呀,,飽到行吾郁..去左精品店嘆冷氣
之後去左玩瘋狂過山車,,經過一番既風波先玩到...
奶媽同樟樟走左..~掃興..今早就走
吾詳細講**玩果陣好鬼驚..係驚嘔...不過最後都係冇,,,
吾係驚嘔既話我願意單丁!!,,
le個過山車轉左3個圈,,
都ok好玩啦,,如果長d會好玩d..
之後飛左去玩海盜船...超級好玩呀,,細細個已經好中2玩,,
貪佢fing得高,,同d離心力,,去到最高點放開手超爽的說,,~~正!!
謙係咁話要玩跳樓機...keKe..sorLi,,之前話一定玩,,但係有D吾舒服,,
有機會下年啦,,@@下年希望會多D人去啦!!招募!!(白痴*)
之後就趕落去玩夏水禮..真係比D職員玩死..
排左勁耐..2粒中都有...D海盜好玩得哦..
到我地果時..帶左副眼鏡同拎左支水槍
就開始玩喇@!!::D人勁狼死~~係咁拎水射人羅由
好變態呀,,係度互射,,比人夾攻圍射..
成5個人企左係度,,人牆咁企哂係度射我地,,衝左幾次都吾得,,
之後一野撞去佢地度..XDD搞掂..之後果D仲變態..不過玩到勁HIGH..
出到去濕哂..乜都濕呀!!!!!!!!!!
之後影左張相留念:::::::::::::
遲D PO...冇乜耐性等佢傳上來
之後去左換3,,都成8點8
成個DIn婆咁,,係Bus度勁凍...支力死勒!!
去到火車仲凍...KAI架咩
之後到左上水就即閃......
可惡的朱頌謙,,,,,!!!同老豆嘆吉野家!!!!!!!激死..
番到HOMe,,,勁支力....
吾講啦
完LuuUUu,,
記得留CM丫!!
|