呀When哥's Blog
助人自助...成就夢想人生!!! :)
whenyip
暱稱: 呀When 哥~~ B-)
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
哩個Blog好少用了~ 大...
100829沙灘 x BBQ x 新...
奧比斯 - 盲俠行 Moon...
100825菲律賓事件燭光...
100824世博團車禍-35港...
文章分類
全部 (158)
日誌 (126)
宣傳 (21)
未分類 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 158
留言總數: 117
今日人氣: 15
累積人氣: 107497
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 7 日  星期二   晴天


我們的回憶•海洋公園 愉快 分類: 日誌

我們的回憶•海洋公園

哩期同海洋公園很有緣, 而且海洋公園又傳出不利消息,
等我post返個舊daily, 幫海洋公園加添一下人情味~~:D
Daily@ 31 Dec 2007 -1 Jan 2008:
http://whenyip.xanga.com/635013082/oh-my-god----/

Wednesday, January 02, 2008

[Oh my God >_<"]

 

今日•2007年12月31日•零七年最後一日,
我決定
魷魚
我唔鐘意哩份工!!!!!!!  >Q<"

31 Dec 2007最後一日,我去左海洋公園「山下小食亭」炒魷魚,哩份工咩都好、好過引。但我最唔鐘意就係最尾果part........................清潔.......= =v(想死中)

    

31 Dec 2007  12:30pm 我身處公司宏利

Crystal打黎(HR公司朋友):「Hi,哩兩日有咩攪丫?我睇你都好多活動冇時間嫁啦」「哦?你約我去街丫?」「哩兩日有個job,返海洋公園,1pm-9pm,小食亭」我心唸「而家12:30pm喎,返1pmOcean Park = =?」但我哩D悶蛋,元旦都冇女仔約,唯有接啦........................ >Q<"

    

2pm去到,第一次入Ocean Park 職工部,很興奮。搵到負責人昌哥(盧先生),換埋制服(果時返宏利所以著緊西裝@.@),就去員工飯堂食lunch,食左好大份炒牛柳絲+飯,都只係$13.5

係哩到要特別提一提,我係飯堂等緊既時間,見到一個少女走入黎裝水,樣子、身型、聲音都非常熟悉,但我心唸冇可能會係到見到熟人......所以冇主動叫佢,只係一直豫疑既目光望住佢,佢真係望過來啦。原來佢真係孫女Janice ~~XD。估唔到會係到見到朋友,重要係同一個department @.@ 後來唸起你提過係Ocean Park做Part time~哈!!!

       

食完飯立即開工,我企既位置係「山下小食亭」既炒魷魚檔,由於係首次返,所以都係做D簡單野,裝汽水、裝雞鎚、裝爆谷同裝魷魚。D魷魚出街前要剪細的。=D
P.S. 「山下小食亭」其實是指一Set(五個)檔分佈在不同地方。

       

31 Dec 2007好多人,冇停手,平時去Ocean Park玩好過引。都冇唸過D師兄、師姐做到嘔。XD
Photo:魷魚檔D爆谷係由爆谷檔拎過去的,以下係我拎住一大袋爆谷既實況。

         
        <~個姐姐好似餵緊D狗仔咁~ =D
        <~就係哩個魷魚檔啦~ =D

7:00pm•最慘不忍暏既時間到啦.....清潔時間...我搵到我唔會係飲食業既原因...................." 炒左成日魷魚....D油厚到丫..........救命........= ="

       
洗廚房咁辛苦,梗係去食好D!!大家樂上海排骨菜飯!!
食完之後重係佐敦撞到係輔警幫手既宏利師兄Gery Lau。「師兄!倒數期間D人命安全就靠你啦! =D」

1 Jan 2008  我返1pm

今朝,好灰... = ="返一點,係彩虹出發,唸住去港島東會快D,預一個鐘出門口。但去到筲箕灣已經12:30,睇下個牌,部77城巴原來會行返去太古、鍘魚涌、北角、炮台山、天后、CWB再入香港仔隧道。Shit!咁駛乜入筲箕灣,早知去返金鐘搭= ="
得返半個鐘,咁駛法一定遲半個鐘,遲到得罪Ocean Park唔驚丫,得罪Crystal就一定唔得,之後啦啦聲閃返入MTR唸住去CWB打的。去到北角唔惦啦,得返二個半字,出閘打的....12:55上車,1:02分到達..$55的士費............= ="
打俾昌哥話返到,佢就話:「噫,返左啦?(好準時喎)」括號內為設計對白,但我覺得佢既語氣係想咁講~~~  XDXD

換返制服,食埋豆腐飯,就拎左份禮物同藥俾孫女Janice。佢尋日俾左個串燒袋我話送Christmas禮物俾佢,買左盒糖俾佢。今朝佢又病,買左無睡意俾佢。做左1月1日元旦老人。

      

1 Jan ,尋日專門炒魷魚既Part time 誠哥做完冇返,所以今日由我負責炒魷魚啦!!=D
未試過炒咁大獲野,Sorry∼係未試過炒野~~ XD 今次真係第一次!!好攪笑!!
炒完之後返屋企全身都係炒味、成副眼鏡都係油.......
晚上見到HR公司既朋友WinWin,原來佢來自同一間HR公司幫柯達做Part time

      

歡樂既時光過得特別快,又係時候.........洗廚房.........= ="   Shit!!!
不過學到野,知道有樣野「『拿』爐水」,一沖落個爐到,D白煙係咁升起........"
「Ken師兄,你做左成年,日日你自己洗爐時行遠D,致癌嫁.....唔係講笑.= ="」

好多謝魷魚檔主管Ken哥同芬姨既照顧..... =D

        
    Ken 哥  +  晚上 Ocean Park

知足常樂

其實哩份工真係幾好玩,只係洗廚房同清潔果下真係想死...............
但得到個消息,HR公司refer既Part time(即係我)係$50時薪的,而Ocean Park自己既Part Time係$30時薪的,原來大家做緊同一樣既野,待遇係唔同嫁..........
即時唸到....................知足常樂!!!
你永遠唔會係最好果個,但一定唔會係最差果個.............  =D

細節決定成敗

Ocean Park近年業績咁好是有原因的!
每一個小食亭的所有貨、器皿(包括紙杯、紙盤),出入是有點算的,如有誤差,員工是要賠的,以防員工打貓(出古惑)。重有好多其他管理系統。
「細節決定成敗」,從一個小小的「山下小食亭」已經咁有制度,勝過迪士尼既成功背後是下過苦功的!!

一個好特別既元旦........二零零八年一月一日.......






訪客留言 (返回 whenyip 的日誌)


whenyip 於 2009-07-07 09:55 PM 發表:
下??
得幾張之嘛~~

同埋影低食過D咩都幾開心~:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rubberyee 於 2009-07-07 07:52 PM 發表:
你d相張張都係食0.0 食食食...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Sn0w_Wai_09 於 2009-07-07 02:20 PM 發表:
C0mment;]]]]]]]]]].
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


« | 1 | 2 |
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]