°∴°☆.°﹒☆°.﹒ ☆° /☆°
•.﹒•°∴ ∴ °./☆° /☆°.
 /\///\/╭~~╮
 ("-.-)/(-.-)\ ╭╮ ★╭╮ ☆ ☆°∴°
.../▇\.../▇\.... ╰--╯ ╰--╯
 √√ .√√ oづoづoづ~
 *我愛祂,也愛你!><*
冷淡,是對真正關心你的人,殺傷力最大的武器
每天也要開心活下去,不貪心想要更多.維持原狀,不再失去已經好好了
最新文章
2008-02-26
2008-02-24
2008-02-03
好好打日記。
2008-01-08
每月文章
日誌訂閱
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2007 年 11 月 18 日  星期日   晴天


好耐無打日記啦;變左月記lu XDDD 愉快 分類: 未分類

哇hahaha,,今日....唔洗返學~^^~!!!yeah!
我今日係屋企縫家政果隻bear,,十指痛歸心ar T^T
雖然要付出代價(包括膠布錢),,,但...隻bear都ok靚^^心滿意足
「你做咩呀?玩界手呀?」我的fd問我
我解釋囉:「呢度係比報紙界親,果度同果度係比針吉親,仲有邊邊呢度係比門口撞親……」
咩樹ar,,咁多血光之災......

今晚出左去dinner,,飽飽返到屋企真係想「達」落張床zz zZZzz z z Z
不過我無咁做到,因為會消化不良的@@
我琴晚睇「不能說的秘密」,,好感動呀~~不自覺將自己代入左女主角度
睇完有d呆呆地,,唔知點咁...總之就有d悲傷啦

um........仲有咩呢...
呀!!!!!!唔記得做功課,,
呀!!!!!!我放係雪櫃d sushi過期啦!!
呀!!!!!!12月朗誦比賽,,有排= =不過要練定架la...

------------------------------我----係----1----條-----痴-----線---------------------------------------

冇la,,仲睇~仲想睇呀??聽日再黎過囉~
咪住!幫我留cm先好走~~~~~~~~~~~~~~~
我係圖書館借左本女巫書,比我知道邊個唔留cm就咀咒佢。




訪客留言 (返回 white00snow 的日誌)


紅提子 於 2007-11-18 05:07 PM 發表:
哈哈...好好笑>.<

睇完之後好開心^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]