討厭類似精神病的自己!要做返happy的我!^^
今早起床就feel到陣陣涼意,,浪漫之冬季到了!!
但...我無任何浪漫之事可分享= ="
今日,,都無咩特別
上PE打排球!!唔鐘意打排球...
次次打完手腕都瘀曬...見到都驚,,
好彩有長袖衫'姐'一'姐'
如果唔係人地會以為我比人虐待or以為我係自虐狂
本來想一放學就返屋企架ma
去圖書館等一等個fd,,就出事啦
比老師叫左我去上書,,我唔係今日當值wo...
超時工作了!換來一包繽紛樂= =|||
服務完圖書館,,出到門口已經天黑了
最近鐘意上聽詩歌呢,,
咁當然詩歌都有分好聽都唔好聽啦
好聽果d...聽完會好舒服
唔好聽果d...以後唔聽lo~
感謝神,,我知你自有安排...我將我一生交托比你
無論,,以後日子有咩煩惱...你都要差派你最好ge天使比我架~
我愛你
|