喉嚨痕痕 咳咳咳 是你害的!唔洗望啦 係你呀 okok唔關你事la
-----------------------------------------------------------------------------------------------
這幾天朝早也比平時早起床><天氣凍凍 起得好辛苦haha
朝朝都大叫:天呀~!!比我訓多陣啦!!!!!!!!!!跟住就醒曬啦^^
今日放學做左件好白癡ge事= =
累到街度人個個望住曬 我即低頭走「好瘀呀!!」好後悔
我fd仲話「唔好話比人知我識你」=口="哈哈~
^^每日都好似今日咁無煩惱就好啦good day ar~
|