好煩...整黎整去都整唔到個背景既.. 攪到我都唔係幾想再用天..煩呀....((好無耐性吧..!!)) 呢幾日都唔洗返學....好悶天 日日都係屋企都唔知有咩好做...唔係睇書..就係訓覺 食野..【懶洋洋...】 真係唔係幾想咁快放假 整整兩個月既時間 點樣捱過去呢????? 55............55