唔洗返學咁多日...今日要返去影相...真係唔係幾想天..●我超討厭影相呀!!!●
最大問題就係D老師要我地夾晒D頭髮上去...又唔比時間我地整..趕到死 ..【討厭死喇】
呢張重要係學生證上果張...真係想死呀..
唔洗一陣...就影完相..** CONNIE今日十一點就要走...
眼見咁有半個鐘..所以就同佢去咗 M記坐.. 『我想這是經常的吧女!!』
之後YUKI 同 阿LING就黎咗 ○~○
唔知點解啦...佢地黎咗之後.....我同CONNIE原先的話就擱置咗...無講..??? (感覺好怪)
今日YUKI好似好唔開心....我同CONNIE點問佢都係唔同我地講...** ◤當然係等阿LING走咗之後啦◢
走果陣佢都唔冇同我地講..
梗佢今日又話去荃灣...見侉禁唔開心..我就話同佢去囉..
〝CONNIE今日都陪唔到我,,,返屋企唔係訓..就係睇書..咁不如出街重好喇〞
但係返到屋企唔夠兩三個字...YUKI就打比我話唔去荃灣喎 (( Oh !!! No!!! MY GOD! ))
之後...我地諗下諗下...最後都係決定去YUKI屋企完成果幅『中華人民共和國成立六十周年』..
無辦法喇...鬼叫阿SIR要我地7月2日文喎!!!
但油咗三個幾鐘...最後都係做唔晒的... 99失敗99
但我比YUKI還算好啦...起碼我唔洗重頭畫過囉...
**YUKI** 加油吧!!!
|