四點幾就比人吵醒咗....也不算是比人吵的吧....((因為電話根本無響過))) 只係我整晚都訓得唔係幾好........唉...好煩呀.. 所以今朝早早就起咗身... 煩...本來也不應該是由我來煩的... 我根本就不知遁道佢地發生咩野事... 但是...今朝只有我同佢地係屋企.. 見到媽咪同阿爸嘔氣... 我又夾係中間..都唔知點好.. 我一直都唔好知點樣同佢地相處ga啦 !! 好煩...我討厭這樣...
唔諗喇....唔諗喇.... 下晝出去...唔理佢地...