仰望 .. ♪
۝ や ゥ ろ ソ ァ ۝

仰望 --- 織密的樹葉遮住了陽光,卻擋不住期待的掌心......
white101
暱稱: lOve whiTe
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
《軍事紀實》 2012062...
MISS CALL
看不懂
與文章作伍的一天
虛度光陰
文章分類
全部 (147)
*..【 云 笺 ソ 錦 字 】..* (9)
. 憶 舊 游 一點 一滴 ''● ○'' (65)
那 一 刻 ... 所 想''* (54)
無.┴''【 趣*】┬.事 ?? (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 104
今日人氣: 38
累積人氣: 4520
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 1 日  星期三   酷熱


2009-07-01 分類: . 憶 舊 游 一點 一...

嘩...真係好累呀...想都沒想過的....
早知道就唔著高根鞋去行街喇....
聽日還要上學...點算好呢????

最麻煩既就係要畫畫呀...
我真係唔想畫呀....

同connie行完街....
講真的..我地都唔似shopping
因為我地經常搵地方坐...((((我知佢是驚我辛苦)))
之後就東扯西扯..咩都講一餐...
○係我咁多朋友中...我只係會同CONNIE咁樣講○    **感覺幾特別**
但如果比佢知道我咁話佢...佢都唔知會諗咗去邊ga 喇!!     佢d想像力太豐富啦  !!!

唉...聽日就知分班啦....
唔會同connie一班...唔知會點呢 ?????
真的不太敢想像... **因為以往的朋友...我不同他們一班後...感情就會疏遠...我唔係好想咁樣呀..**
 






訪客留言 (返回 white101 的日誌)


ly132012 於 2009-07-01 10:57 PM 發表:
雖然會少左見面時間,但係,你平時都經常講:"我地雖然同一班,但係真正見面講野都好少噶啦.."
  既然平時都係咁囉..但係我地感情都好好啊..所以呢..同唔同一班..根本就唔係咩噶大問題..
 最重要噶就係我同你究竟有無想繼續呢份友情噶心啊..你話係咩??
   
    呵呵
..係咪好感動呢??  [警告:唔準話我老套啊!!]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ly132012 於 2009-07-01 10:56 PM 發表:
點啊..只腳真係好痛啊??
   睇你下次仲敢唔敢...傻瓜..
呵呵..我見到你噶感覺啦..[HappY inG..]
      你放心啦..我唔會亂諗野噶..呵呵..[胡思亂想 inG..]
就算唔係一班..我都一樣會咁善解人意噶..
          
  至於畫畫嘛..呢個你就要自己加油啦!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]