十月三十一日 萬聖節 Holloween
一早. .回校prefect training . 【眼訓】
上午..咨詢大會.. 與上一年一模一樣 【無聊 + 憤怒】
下午..歷奇活動..第一個活動就被人撞傷 傷口痛到流眼水
第二個活動參與了一會..就辛苦到要請上一屆既head prefect接手 .. 唔玩
第三個活動一開始就有人show off 晒.. 無野講
最後大sir要我地多謝一位組員時..我真的講不出..幸好他沒有逼我.. 多謝大sir !!!
最後一個活動0係排球場玩 全部prefect一齊 我覺得係最好玩的.. 可惜很短暫 .. 玩得不太盡興...
放咗後..去了找connie..
飛機飛過的痕跡
兩位朋友傻傻地坐在地上不知做什麼

估估她們在做什麼??? 右邊的在教左邊的跳舞.. 【笑】

隨地放的物件
今天..我想是否是我的災難日呢??
回家後 .. 切西瓜吃時 . .
竟又切到隻手.. 【痛..痛死我喇!!】
下年的十月三十一日.. 我想要小心為慎了..
|