今日,本人要返學了,一個悠長的復活節假期諗唔到咁快過去。唉,本人下星期又要考試,都冇時間溫書,得13日假期,1日面試,1日身體檢查,1日要返學拍攝,得返10日,仲有幾日又要去同人全日出街,我班fd又去左我屋企3日做咩happy day,得返唔多過5日,d功課又鬼死咁多,仲要溫書,跟本冇足夠時間溫書,只可以勉強完成功課,真慘!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!你地有冇同感?