甘日晏就 諗住無咩野做就去"勞幼"果到打下波啦~~~ 去到無咩人~~就打打 就係呢個時候 聽到一聲好似我地班某位女仔甘ge聲 赫到我差d比個波掉親個頭tim 原來係撞左車~~~ 嘩 依家ge的士叔叔開車ge技術都幾好wor 撞到個開電單車ge人~~~ 訓左係地下無晒知覺~~~ 睇睇下見到幾個sir來左就~~走啦 祝果位無知覺ge兄台 早日康復 身體健康 笑口常開 家庭幸福 開車小心d啦 拉果位的士叔叔去聞我地班寶寶ge囉友